Segala Koleksi peribadi saya, hobi dan minat saya yang telah saya kumpul dalam hidup untuk dikongsi bersama ! 100% Original ! Enjoys Your Life With Colourful !

Kepada Kaki Games, Segala Video Games yang telah saya habis main akan direview 100% original ! Tiada suntingan . Ceriakan hidup anda dengan permainan video terkini !

Segala Gadgets dan Hardwares akan direview sendiri oleh saya ! Agak terhad sedikit kerana saya kurang berkemampuan untuk beli gadget high tech ni. Get On Your Gears !

Kepada Kaki Music dan movies ! Cetak rompak atau original adalah pilihan saya ! Sebahagian dari hidup saya, Segala Koleksi saya akan dikongsi bersama anda ! Enter The World Of Fantasy !

AizatGameRoom Welcome Back 2011 Video Games Reviews Hardwares and Gadgets Reviews Music And Movies Unlimited

My Xbox360 Gaming System


Gaming System kegemaran Saya ! Microsoft Xbox360

Microsoft Xbox360 dikeluarkan pada tahun 2005, Agak lama dah konsol permainan video ni selepas Sony Playstation 2. Saya beli konsol ni pada tahun 2009 disebabkan pada tahun 2005-2008 konsol ini dilanda masalah iaitu 3rod atau dipanggil Ring Of Death " Hardware Failures " Satu konsol yang seronok dan belum pernah bosan lagi sampai sekarang . Saya beli Xbox360 ini dengan harga Rm 1115 Modded set. Boleh main Cetak Rompak ! haha. Masa Beli tu dapat satu Controller je,  satu controller lagi Hasil ehsan dari Pakcik saya iaitu Jasnizam atas pemberian .


Spesifikasi Microsoft Xbox360


Xbox360 ni so far ok lah, I think lagi best dari Sony Playstation 2 and Sony Playstation 3. Ini gambar kali pertama saya test xbox360 pada tahun 2009. Baru beli katakan, terus amik gambar saja wat kenangan ! Setting Xbox360 dulu, Masa beli tu , Takde Hardisk so tak boleh install game kat dalam xbox360 tu.  Game Pirate Xbox360 takde lah mahal sangat around Rm 10 - Rm 8 . hahaa, Tak mampu nak beli game original sangat la.

Akibat kebosanan melanda dalam hidup, Saya telah spray Xbox360 ini menjadi Death Edition. Saja bosan2 so Spray je la. Hahaha, Ramai yang kutuk dan bengang sebab Main Spray je. Heheh, ini Art ye.. Seni tu menarik

XBOXLIVE ONLINE

Microsoft Xbox360 juga support untuk bermain secara Online ! Sebenarnya Xbox360 modded ini bahaya kalo nak main online sebab Cetak Rompak game ini bahaya sikit. So dengan beraninya relax je main online pakai Cetak rompak nya game !

Cara Untuk Online dengan selamat mengelak Xbox360 Ban Hammer
  1. Jangan main game yang belum keluar di pasaran " Cetak rompak ini keluar awal "
  2. Pastikan Firmware terbaru
  3. Jangan mencarut
  4. Jangan Main cheats atau mod merepek
  5. Pastikan Renew Gold Member
Tak bestnya Xbox360 ini nak main Online Kena bayar laaa. Macam topup, kena beli prepaid Card . Mahal gak la. Dalam 3 bulan Rm 70 Selalu beli kat Gamershideout The Curve

Microsoft Points 1600 for Xboxlive MarketPlace

Nak beli baju Avatar, New Maps, lagu ke kena guna Microsoft Points .. Perh..
3 Month Xboxlive Gold Members For Online Play





Share this post:

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 AizatGameRoom 1989